sâmbătă, 3 martie 2012

Carti citite

Mi-a placut foarte mult ideea prietenei C.V. de a face o inventariere a cartilor citite, astfel incat, am hotarat sa -mi fac o mica lista cu ceea ce am reusit sa citesc (incepand cu 2011):     

2013


  1.  I. P. S. Daniel - Ne vorbeste Parintele Cleopa, vol.1 (ianuarie)
  2.  I. P. S. Daniel - Manca-v-ar Raiul!, Vol. II (ianuarie)
  3.   Irvin D. Yalom - Minciuni pe canapea (ianuarie)
  4.   I. P. S. Teofan - Ne vorbeste Parintele Cleopa, vol. III (ianuarie)
  5.   I. P. S. Teofan - Ne vorbeste Parintele Cleopa, vol. IIV (ianuarie)
  6.   I. P. S. Teofan - Ne vorbeste Parintele Cleopa, vol. V (februarie)
  7.   I. P. S. Teofan - Ne vorbeste Parintele Cleopa, vol. VI (februarie)
  8.   I. P. S. Teofan - Ne vorbeste Parintele Cleopa, vol. VII (februarie)

2012
  1. Elizabeth Gilbert - Mananca, roaga-te, iubeste
  2. Mihail Bulgakov - Maestrul si Margareta
  3. Elizabeth Gilbert - Si am spus da (februarie)
  4. Kiyoko Murata - Ceaunul (martie)
  5. Elke Schmitter - Doamna Sartoris (martie)
  6. Luis Landero - Portretul unui barbat imatur (martie)
  7. Tracy Chevalier - Albastru pur (martie)
  8. Elizaheth Gilbert - Razboiul homarilor (aprilie)
  9. Adriana Trigiani - Valentine (aprilie)
  10. Tracy Chevalier - Fata cu cercel de perla (aprilie)
  11. Tess Gerritsen - Dispariţia (aprilie)
  12. Oscar Wilde - Portretul lui Dorian Grey (mai)
  13. Mihail Bulgakov - Inimă de câine (mai)
  14. Savatie Bastovoi - A iubi înseamnă a ierta  (mai)
  15. Nicolae Steinhardt - Jurnalul Fericirii (mai)
  16. Elizabet Gilbert - Ultimul bărbat american (iunie)
  17. Siri Hustvedt  - O vară fără bărbaţi (iunie)
  18. Gabriel Garcia Marquez - Dragostea în vremea holerei (iulie)
  19. Nicole Krauss - Un barbat intra in camera (iulie)
  20. Elizabeth Gilbert - Pelerinii (august)
  21. Mo Yau - Sorgul rosu  (august)
  22. W. Somerset Maugham -Valul pictat (septembrie)
  23. Mircea Cartarescu - Rem  (septembrie)
  24. Andrei PlesuDespre frumusetea uitata a vietii (octombrie)
  25. Cioran - Demiurgul cel rau (octombrie)
  26. Andrei Plesu - Jurnalul de la Tescani (octombrie)
  27. Cioran - Sfârtecare (octombrie)
  28. Andrei Plesu - Despre ingeri (noiembrie)
  29. Nicodim Mandita - Vamile vazduhului (decembrie)

2011
  1. Ramana Maharshi - Cine sunt eu?
  2. Shana Priwer, Cynthia Phillips - 101 lucruri inedite despre Da Vinci
  3. Osho - Creativitatea, descatusarea fortelor interne
  4. Rhonda Byrne - Secretul
  5. Gustave Flaubert - Doamna Bovary
  6. Volum antologic al poetilor de pe net - Amintirile vietii 2011
  7. Fernando Pessoa - Cartea nelinistirii 
  8. Helen Exley - Darul sperantei - O carte in dar
  9. Augustin Buzura - Refugii
  10. David Charney - Inainte de shogun
  11. Boris Pasternak - Doctor Jivago 
  12. Friedrich Nietzsche - Dincolo de bine si de rau
  13. Friedrich Nietzsche - Amurgul idolilor
  14. Friedrich Nietzsche - Stiinta voioasa

3 comentarii:

Cealaltă Ancuţă spunea...

Eu am cumpărat Maestrul și Margareta de mai bine de jumătate de an și încă nu am apucat să o citesc... Poate ar cam fi vremea. Mi-ar face plăcere să-ți aflu părerea despre ea, poate scrii o postare. :D

Cristina Vulpe spunea...

Cum ti s-a parut Secretul? Am primit o recomandare de la o persoana si mi-a zis ca e o carte absolut spectaculoasa, insa cand am fost in diverse librarii m-a cam debusolat descrierea de pe coperta :).

Anda Ancuta spunea...

Saluti, sincera sa fiu aceasta carte de incarca cu optimism (eu una sunt o fire cam pesimista ), este o carte din care ai multe de
invatat daca vrei sa-ti schimbi modul de a gandi, stilul de viata, insa crede-ma fiind prea realista uneori, exemplele date de autor mi s-au parut uneori absurde....insa una cu alt e o carte frumoasa, usor de citit, asemeni unui ghid de autocunoastere si de imbunatatire a starii de spirit, a modului de a vedea viata ( si anume - din fiecare zi avem ceva nou de invatat, fiecare clipa este unica si trebuie sa profitam de ele).
Marturisesc, nu am reusit inca sa -mi schimb stilul de viata ( obisnuiesc sa ma stresez aproape din tot nimicul ) cred ca ar trebui sa mai citesc multe materiale ( carti ) asemeni Secretului pentru a-mi depasi conditia actuala.
Una cu alta ,merita citita cartea, o poti privi ca o mica lectie de ghidare in viata! Numai bine si sper sa -ti placa si tie.
Astept si eu un raspuns dupa ce reusesti sa o citesti!

Trimiteți un comentariu

 
;