vineri, 2 martie 2012

Notre Dame - Paris

Asa cum am zis, ma tin de cuvant si incep prin a prezenta primul meu tablou de puzzle realizat. Este un puzzle relativ simplu (pentru varsta mea), compus din 1000 de piese, cu dimensiunile de 68,0x47,o cm si apartine grupului Deico Games. Ca si imagine reprezentativa este catedrala Notre Dame, Paris - Franta. Acest micut puzzle prin natura culorilor ce-l reprezinta (culori foarte vii, calde), te incarca cu energie pozitiva si te trimit catre starea de relaxare  (in cazul in care esti plin de nervi). Nu zic ca este unul foarte deosebit sau special fata de celelalte, nici pe departe.....chiar sunt multe alte imagini mult mai interesante, mai grele de realizat, si chiar mai expresive. Cand l-am cumpart imi doream foarte mult sa merg in Franta (visul meu ) - aceasta a fost motivatia pentru care l-am achizitionat...si sigur pentru ca era mai ieftin decat celelalte care erau pe raft (tot de 1000 de piese). Pentru o prima joaca a fost perfect! (acum recunosc, imi doresc sa fac tablouri de puzzle de la 1500 piese in sus....))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
;