miercuri, 29 februarie 2012

Viata ca un puzzle...iti incearca rabdarea si iscusinta

Totul a inceput acum 5 ani, singura fiind, in micul meu apartament (inchiriat) am luat piesa cu piesa si fara experienta, le-am asezat incet, cu grija, (reprezentand catedrala Notre Dame - Paris) reusind astfel sa construiesc primul tablou de puzzle.
 Apoi, totul s-a oprit, am neglijat aceasta joaca (motivul nu imi este nici mie clar).
 Nu de mult, am reluat joaca si in acest moment, pot sa afirm: dependenta fata de puzzle este confirmata!
 Vreau, si cred ca prin realizarea tablourilor de puzzle reusesc sa ma deconectez de haosul impus al vietii, de ritmul alert al neajunsurilor, de rautatile oamenilor (prea putin reusesc sa cred in oameni) de tot ce duce la instalarea anxietatii.
 Nu este dimineata in care sa nu asez macar o piesa de puzzle, in timp ce savurez cafeaua cu iz de scortisoara...
 Tin sa mentionez ca voi posta toate tablourile de puzzle realizate desi nu cred ca vor fi multi interesati de asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
;